Advertisements

sauce from veli

KD Baby X Furly Woo – Real Deal pt2 (Official Music Video)

KD Baby conquer everything 🇭🇹🙏🏿🔥🔥. This jawn had me turnt to the max! KD be going off when he want to & Furly straight snapped on this. They putting on for New York heavy right now. The whole Woo been going crazy especially Pop Smoke with his new hit! I done played this like 10x and it had to hit the blog!! They both sauced on this something different. New York got the whole hip hop culture going crazy! In my opinion they have some of the hottest & dopest upcoming artists out. They need more attention but you know the media like gimmicks.. I don’t! Straight Sauce right here!

Advertisements

Welcome 2 Da Stardy (Pop Smoke – Welcome To The Party Freestyle)

Pop never disappoint. Just the person I wanted to see on one of these… Pop  came on this jawn giving pressure 🔥🔥. Give it some time, he’s gonna be top 10 in NY pretty soon. He always spitting bars no matter if its a freestyle or song. His project “Do More Sayless” was bananas! Definitely one of my fav new rappers on the come up! I seen the snippet on Instagram & was like I definitely need this! I already done posted the other Remixes with Fivio, Jay Dee, Poppa Da Don & P Gutta. Pop smoke got New York going crazy with this. It was only right East New York get busy on this. Pop got busy! He saucing his way up slowly.. He was talking real heavy! What New York Sound Like! Straight Sauce!

Mozzy – Pot To Piss (Official Video) ft. Teejay3k

This that joint! One of the realest joints out right now! As soon as I heard this, it immediately hit the Playlist he Culture right here! Mozzy been going crazy all year. Mozzy is definitely a Top 5 West Coast artist right now. This one of the hardest songs out. Teejay3k was perfect for the hook. I been checking him out and he’s definitely hot. I know he got a hit coming. Teejay3k straight sauced on this. His hook gotta be one of the realest of all time.. This been on repeat since it hit my playlist. 2 million views is not enough for this.. It’s not too many artists out here talking that talk like Mozzy. This the culture right here! Straight Sauce!

J. Tsunami – 28 Bars

My guy Tsunami Went off on this jawn! Still bar sharp & killing shit. One of my favorite lyricists coming outta Chicago. I been of fan of bro since i was in middle school. I’ve worked with him a few times with a couple tracks. He is definitely a rare breed. One of the very few rising artists who have a whole catalog full of heat. People been sleeping on him for awhie. His last project was so anticipated after he dropped it 2 years later than it should’ve, it still hit 1 million plays in a week.. One of the most versatile artists when it comes to flows, genres of music etc. just creative all around the board. He did his thing on on this. Nobody talk they shit like Tsu & that’s a fact.  Straight Bars & Sauce. He was talking his shit. Heavy! Sauce Up 2x.

(Catch The Fade) – Black & Highly Favored

Black & Highlt favored

Duece1 – Institution

I kinda fell in love this with jawn right here. Its something special about this song right here.. Too relatable. A few of my homies had this in the speakers yesterday and it was just a  crazy lituation. The homie Duece is back in action and he got some shit to get off his chest. Real recognize real and when i heard this, it was a must share, must listen etc.. Definitely wanna here more from my guy 2019! This was Straight sauce!

Bennie Hunnit X CraftyRee : Stuck With You [Audio]

Listen, This song is a solid 8.5 out of 10. Im feeling this song a lil bit. This jawn gives off nothing but vibes.. Bennie Hunnit dope asf and Im anxious to see how he come in 2019. Once i heard this jawn, i threw it on repeat just for the vibes. The Philly artist is on his way up and he can be an artist that do damage in the future. I need to hear more from him but from the few i’ve heard, he definitely got some sauce. I really enjoyed this jawn.

PG RA – BIG BOSSMAN (Offici al Music Video)

This that work right here. PG Finally release the visuals to ” Big Bossman”. PG gonna make it out. He definitely got South Carolina on lock right now when it comes to music. He was talking his shit all through this jawn. I heard about him throughout the year and this just just made me a fan. Anxious to see his 2019 run. Ending 2018 with this is definitely smooth.. Straight Sauce!

Muckaa Vito – Pain Away (Official Music Video)

Damn this some heat 🔥🔥🔥!!!! Brooklyn needs more of this and less drill!! This is radio friendly right here. When he said ” Heart of a lion, I know they wanna take me out “, I FELT EVERY WORD! this is so fire for no reason lol keep the heating coming tho. I really enjoyed listening to this jawn. He got some lines in here. Anxious to hear more from him but this straight sauce right here.

Mutey G – Know About Me (Official Music Video)

Im rocking with this jawn right here… Not my first time hearing about Mutey G but the more music he drop, the more more i become a fan of his music. He talking about something and he go hard with the vocals. Definitely an artist to watch out for 2019. Anxious to see what he brings to the table. His potential is crazy. This song is a solid 9/10. He getting better and better tho each time. These vibes is real.. This Straight sauce right here!

Sir Tizzy – Knight Shift [EP]

Sir Tizzy (@sirtizzy09 on IG/Twitter), an MC from Baltimore on his indie music grind. with a video out right now for the song “Vibe”, which is officially produced by AraabMuzik, It’s off of his latest project, “Knight Shift.” He’s in a duo, called “Catch The Fade” (@catchthefade16 on IG), with Ron” James” (@whoisronjames on IG/Twitter). They’re working on a joint project called “Black and Highly Favored” (or #BHF), and it should be released at the top of 2019!Plus, he’s planning on posting more vlogs and funny stuff on YouTube soon. This project was a good listen. He only getting better.

%d bloggers like this: